Author Topic: BILA NEXT GTG?  (Read 10957 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Ateh

  • Verified Member
  • Super Member
  • ****
  • Posts: 2501
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • Well" u know me?...
    • Ateh - PruBSN Takaful
  • Handicap: 18
Re: BILA NEXT GTG?
« Reply #30 on: May 13, 2010, 10:41:53 PM »
Setelah baca komen, this weekend I akan survey Kinta, Clearwater, Meru, Damai Laut dan Rubiah. Nak murah lagi Batang Padang dan Diamond Bay, Teluk Intan. Tapi dua yang last tu, lembu pun malas nak pergi makan rumput kat situ......

Pak Akhir

Pernah tgk dalam majalah Buaya menceritakan Teluk Rubiah agak menarik jugak lay out nyer. Apapun tak kisah man-mana jer....
"Jgn merasa rendah diri apabila score tinggi dan jgn pula meninggi diri apabila score rendah." So stay cool and focus...

Online mrfeelgood

  • ADMINISTRATOR
  • Founder
  • *********
  • Posts: 9719
  • Cookie Points +1/-0
  • Gender: Male
  • ITS NOT HOW YOU DRIVE, ITS HOW YOU ARRIVE!!!
    • KakiGolf
  • Club: Kelab KakiGolf
  • Handicap: 17
Re: BILA NEXT GTG?
« Reply #31 on: May 13, 2010, 11:58:47 PM »
Salam sejahtera buat semua warga KakiGolf!

Mohon maaf kerana kebelakangan ini saya tidak beberapa aktif di dlm forum, namun begitu bukanlah perkara ini disengajakan saya.

Pertama sekali, sepertimana yang anda sediamaklum, forum ini telah diserang hendap, sebanyak dua kali, oleh anasir yg berkemungkinan tidak beberapa senang dengan populariti KakiGolf yang telah naik sebegitu mendadak kebelakangan ini. Justeru itu, perhatian saya telah dialihkan kepada membaik pulih forum ini.

Yang kedua ... Saya berada di negara tetangga untuk "beristeri-rehat" buat beberapa hari minggu lepas  8) 8) 8)

Berbalik kita kepada topik hangat ... Bila next G2G?

Ini satu soalan yang saya kira ramai ingin tahu....

Mungkin sekali, telah tiba masanya untuk diadakan satu committee untuk mengendali acara G2G ini kerana bilangan ahli KG yang berdaftar sehingga kini hampir mencecah 1,000 orang. Sememangnya dengan bilangan yang sebegitu ramai, pasti akan ada pelbagai citarasa, kehendak dan bermacam perangai.

Dengan ini saya minta agar anda semua sekiranya sudi, mencadangkan beberapa personaliti di antara warga KakiGolf yang sediada, yang mana anda fikirkan berkelayakan dan bertanggung jawab untuk berganding bahu dan bersama memikul beban untuk menjayakan acara ini.

Mereka yang dicadangkan itu seharusnya memberi keutamaan kepada kesejahteraan ahli KakiGolf, kepentingan komuniti ini ... yang sanggup memberi waktu tanpa harapan ganjaran mestilah di antara ciri mereka. Kepentingan diri wajib dibelakangkan.

Untuk maksud ini saya akan buka thread yang baru.

Saya dahului dengan ucapan terima kasih atas sokongan anda semua!

Sekian!
Kamal @MFG

 :) :) :)     

Offline mizunof

  • Verified Member
  • Hero Member
  • ****
  • Posts: 530
  • Cookie Points +0/-0
  • Handicap: 15
Re: BILA NEXT GTG?
« Reply #32 on: May 14, 2010, 08:22:56 AM »
as-salam mfg, pls put me in the committee list and hoping to learn more in organizing golf event in the future.tq

Offline Bob Daly

  • DRIVE TAK JAUH TAKPA ASAL LURUS MACAM PEMBARIS
  • Verified Member
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 391
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • Peergghhhhh!!!! Nyam! Nyam! Nyam!
  • Club: Clearwater No Boya
  • Handicap: 24
Re: BILA NEXT GTG?
« Reply #33 on: May 14, 2010, 10:44:19 AM »
as-salam mfg, pls put me in the committee list and hoping to learn more in organizing golf event in the future.tq

Cayalah Bro.
JUST CALL ME BOB DALY!

Offline Ateh

  • Verified Member
  • Super Member
  • ****
  • Posts: 2501
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • Well" u know me?...
    • Ateh - PruBSN Takaful
  • Handicap: 18
Re: BILA NEXT GTG?
« Reply #34 on: May 14, 2010, 02:28:37 PM »
Salam sejahtera buat semua warga KakiGolf!

Mohon maaf kerana kebelakangan ini saya tidak beberapa aktif di dlm forum, namun begitu bukanlah perkara ini disengajakan saya.

Pertama sekali, sepertimana yang anda sediamaklum, forum ini telah diserang hendap, sebanyak dua kali, oleh anasir yg berkemungkinan tidak beberapa senang dengan populariti KakiGolf yang telah naik sebegitu mendadak kebelakangan ini. Justeru itu, perhatian saya telah dialihkan kepada membaik pulih forum ini.

Yang kedua ... Saya berada di negara tetangga untuk "beristeri-rehat" buat beberapa hari minggu lepas  8) 8) 8)

Berbalik kita kepada topik hangat ... Bila next G2G?

Ini satu soalan yang saya kira ramai ingin tahu....

Mungkin sekali, telah tiba masanya untuk diadakan satu committee untuk mengendali acara G2G ini kerana bilangan ahli KG yang berdaftar sehingga kini hampir mencecah 1,000 orang. Sememangnya dengan bilangan yang sebegitu ramai, pasti akan ada pelbagai citarasa, kehendak dan bermacam perangai.

Dengan ini saya minta agar anda semua sekiranya sudi, mencadangkan beberapa personaliti di antara warga KakiGolf yang sediada, yang mana anda fikirkan berkelayakan dan bertanggung jawab untuk berganding bahu dan bersama memikul beban untuk menjayakan acara ini.

Mereka yang dicadangkan itu seharusnya memberi keutamaan kepada kesejahteraan ahli KakiGolf, kepentingan komuniti ini ... yang sanggup memberi waktu tanpa harapan ganjaran mestilah di antara ciri mereka. Kepentingan diri wajib dibelakangkan.

Untuk maksud ini saya akan buka thread yang baru.

Saya dahului dengan ucapan terima kasih atas sokongan anda semua!

Sekian!
Kamal @MFG

 :) :) :)     


MFG, saya mencadangkan agar 5zal, Pakngah dan ramai lagi yg difikir kemudian tersenarai dlm orang yg mengelola sebarang aktiviti kakigolf saya percaya ramai yg setuju pandangan ini kerana populariti, krebiliti beliau. (Hanya pandangan)
 ;D ;D ;D ;D ;D
"Jgn merasa rendah diri apabila score tinggi dan jgn pula meninggi diri apabila score rendah." So stay cool and focus...

Offline AJOY

  • Verified Member
  • Super Member
  • ****
  • Posts: 1117
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • PRACTICE MAKES PERFECT..
  • Club: NHS Golf club MGA (central)WP
  • Handicap: 6
Re: BILA NEXT GTG?
« Reply #35 on: May 14, 2010, 03:43:07 PM »
KUDOS to MFG...............
USGA 5.7 (index)
MGA NHS NO:184942
temporary no; 262384
AJOY

Offline Bob Daly

  • DRIVE TAK JAUH TAKPA ASAL LURUS MACAM PEMBARIS
  • Verified Member
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 391
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • Peergghhhhh!!!! Nyam! Nyam! Nyam!
  • Club: Clearwater No Boya
  • Handicap: 24
Re: BILA NEXT GTG?
« Reply #36 on: May 14, 2010, 05:45:16 PM »
Clearwater Sanctuary Golf Resort

Weekday Package
Per Pax   RM120.00
Per Flight   RM400.00
 
Ladies Day Package (Monday) Tee-Off 8.00am-11.00am
Member   RM50.00
Walk In   RM80.00
 
Men's Day Package (Thursday) Tee-Off 8.00am-11.00am
Member   RM50.00
Walk In   RM80.00
 
Stay & Play Package (Monday)
Member Guest   RM408
Walk In   RM438
#Rates are subject to change.


Private Golf Game & Tournament

RM 128 nett per person on weekday.
RM148 nett per person weekend.
(Tee-off before 9.30am and minimum guaranteed booking for 16 golfers)

The above rates are inclusive of:
Green fee and buggy
One (1) set lunch or buffet lunch
One bottle of mineral water
Usage of changing room
Complimentary green fee for one (1) ball

Reservation made by CWS member entitles to F&B voucher of RM5 per person


http://cwsgolf.com.my/g_rates.htm
JUST CALL ME BOB DALY!

Offline zooloo

  • Verified Member
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 286
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • Club: KRTU
  • Handicap: 20
Re: BILA NEXT GTG?
« Reply #37 on: May 15, 2010, 05:51:16 PM »
Salam sejahtera buat semua warga KakiGolf!

Mohon maaf kerana kebelakangan ini saya tidak beberapa aktif di dlm forum, namun begitu bukanlah perkara ini disengajakan saya.

Pertama sekali, sepertimana yang anda sediamaklum, forum ini telah diserang hendap, sebanyak dua kali, oleh anasir yg berkemungkinan tidak beberapa senang dengan populariti KakiGolf yang telah naik sebegitu mendadak kebelakangan ini. Justeru itu, perhatian saya telah dialihkan kepada membaik pulih forum ini.

Yang kedua ... Saya berada di negara tetangga untuk "beristeri-rehat" buat beberapa hari minggu lepas  8) 8) 8)

Berbalik kita kepada topik hangat ... Bila next G2G?

Ini satu soalan yang saya kira ramai ingin tahu....

Mungkin sekali, telah tiba masanya untuk diadakan satu committee untuk mengendali acara G2G ini kerana bilangan ahli KG yang berdaftar sehingga kini hampir mencecah 1,000 orang. Sememangnya dengan bilangan yang sebegitu ramai, pasti akan ada pelbagai citarasa, kehendak dan bermacam perangai.

Dengan ini saya minta agar anda semua sekiranya sudi, mencadangkan beberapa personaliti di antara warga KakiGolf yang sediada, yang mana anda fikirkan berkelayakan dan bertanggung jawab untuk berganding bahu dan bersama memikul beban untuk menjayakan acara ini.

Mereka yang dicadangkan itu seharusnya memberi keutamaan kepada kesejahteraan ahli KakiGolf, kepentingan komuniti ini ... yang sanggup memberi waktu tanpa harapan ganjaran mestilah di antara ciri mereka. Kepentingan diri wajib dibelakangkan.

Untuk maksud ini saya akan buka thread yang baru.

Saya dahului dengan ucapan terima kasih atas sokongan anda semua!

Sekian!
Kamal @MFG

 :) :) :)     

Bro,you put things in perspective!!!Yang penting ada ahli kakigolf yang sanggup jadi organising committee...let them discuss and come up with a few golfing ideas...Yang penting,golf must be affordable to all and 'value for money'.....yang penting together-gether!!!

Offline zainol

  • Verified Member
  • Hero Member
  • ****
  • Posts: 769
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • Club: Royal Pahang
  • Handicap: 15
Re: BILA NEXT GTG?
« Reply #38 on: May 17, 2010, 08:58:25 AM »
Yang kedua ... Saya berada di negara tetangga untuk "beristeri-rehat" buat beberapa hari.

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan selamat pengantin baru kepada MFG, semoga dgn ikatan ini akan terjalin perhubungan lebih erat diantara 2 rumpun keluarga di nusantara yang bahagia ini.

Mengujudkan Jawatankuasa Pemandu bagi G2G amat-amat disokong.

Semoga kakigolf terus maju bagai Tuan Pengasasnya yang telah melebarkan sayap ke seantero nusantara.

Tuan Zoez & COO Saiful...Bila lagi?? Moya tak payah tanya... sure punya..!!

   

Offline HiRo HisYaMuRA

  • Verified Member
  • Hero Member
  • ****
  • Posts: 577
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • Shank, Duck, Duff, Slice....Dah rasa dah...
  • Handicap: 20
Re: BILA NEXT GTG?
« Reply #39 on: May 17, 2010, 09:05:59 AM »
Salam MFG and GTG Committee members,

Dengar Cerita dari forum Kg Sebelah Kelab Golf Teluk Rubiah hendak ditutup bulan lapan ni:'(

Ape kata next GTG buat kat situ. Sekadar cadangan.

PS: Terkenang masa jaga mat bangla, mat acheh, mat filipino, mat abu sayaf construct TNB Jana Manjung masa dulu-dulu.


"Air yang tenang......."

Offline akhir sharif

  • * Verified Member
    ** PGA Member (PlayGolfAnytime Kaki)
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 679
  • Cookie Points +0/-0
  • Club: KRTU
  • Handicap: 24
Re: BILA NEXT GTG?
« Reply #40 on: May 17, 2010, 10:03:31 AM »
Yang kedua ... Saya berada di negara tetangga untuk "beristeri-rehat" buat beberapa hari.

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan selamat pengantin baru kepada MFG, semoga dgn ikatan ini akan terjalin perhubungan lebih erat diantara 2 rumpun keluarga di nusantara yang bahagia ini.
   

Zainol,

Ni cerita betul ke mengarut? Kekadang aku yang sekali-sekala baca pun naik confuse. By the way, anybody kat seberang next week 24 - 27/5? Aku akan pulang kampung di Solo dan sambil tu akan singgah di Merapi, Borobodur dan Semarang.

Pak Akhir

Offline FiVe

  • Verified Member
  • Super Member
  • ****
  • Posts: 2763
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • Hole In One..woohooo
  • Club: huru hara golf club
  • Handicap: 18
Re: BILA NEXT GTG?
« Reply #41 on: May 17, 2010, 10:28:22 AM »
Salam sejahtera buat semua warga KakiGolf!

Mohon maaf kerana kebelakangan ini saya tidak beberapa aktif di dlm forum, namun begitu bukanlah perkara ini disengajakan saya.

Pertama sekali, sepertimana yang anda sediamaklum, forum ini telah diserang hendap, sebanyak dua kali, oleh anasir yg berkemungkinan tidak beberapa senang dengan populariti KakiGolf yang telah naik sebegitu mendadak kebelakangan ini. Justeru itu, perhatian saya telah dialihkan kepada membaik pulih forum ini.

Yang kedua ... Saya berada di negara tetangga untuk "beristeri-rehat" buat beberapa hari minggu lepas  8) 8) 8)

Berbalik kita kepada topik hangat ... Bila next G2G?

Ini satu soalan yang saya kira ramai ingin tahu....

Mungkin sekali, telah tiba masanya untuk diadakan satu committee untuk mengendali acara G2G ini kerana bilangan ahli KG yang berdaftar sehingga kini hampir mencecah 1,000 orang. Sememangnya dengan bilangan yang sebegitu ramai, pasti akan ada pelbagai citarasa, kehendak dan bermacam perangai.

Dengan ini saya minta agar anda semua sekiranya sudi, mencadangkan beberapa personaliti di antara warga KakiGolf yang sediada, yang mana anda fikirkan berkelayakan dan bertanggung jawab untuk berganding bahu dan bersama memikul beban untuk menjayakan acara ini.

Mereka yang dicadangkan itu seharusnya memberi keutamaan kepada kesejahteraan ahli KakiGolf, kepentingan komuniti ini ... yang sanggup memberi waktu tanpa harapan ganjaran mestilah di antara ciri mereka. Kepentingan diri wajib dibelakangkan.

Untuk maksud ini saya akan buka thread yang baru.

Saya dahului dengan ucapan terima kasih atas sokongan anda semua!

Sekian!
Kamal @MFG

 :) :) :)     


MFG, saya mencadangkan agar 5zal, Pakngah dan ramai lagi yg difikir kemudian tersenarai dlm orang yg mengelola sebarang aktiviti kakigolf saya percaya ramai yg setuju pandangan ini kerana populariti, krebiliti beliau. (Hanya pandangan)
 ;D ;D ;D ;D ;D


alamakkkk atehhh....aku blm ready n blm jgk matang n jgk blm cukup pengalam lg nk jdk comitee ni....main golf pong dok kn sembelih dek org jaaa.... :P :P :P

Offline zainol

  • Verified Member
  • Hero Member
  • ****
  • Posts: 769
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • Club: Royal Pahang
  • Handicap: 15
Re: BILA NEXT GTG?
« Reply #42 on: May 17, 2010, 10:34:55 AM »
Yang kedua ... Saya berada di negara tetangga untuk "beristeri-rehat" buat beberapa hari.

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan selamat pengantin baru kepada MFG, semoga dgn ikatan ini akan terjalin perhubungan lebih erat diantara 2 rumpun keluarga di nusantara yang bahagia ini.
   

Zainol,

Ni cerita betul ke mengarut? Kekadang aku yang sekali-sekala baca pun naik confuse. By the way, anybody kat seberang next week 24 - 27/5? Aku akan pulang kampung di Solo dan sambil tu akan singgah di Merapi, Borobodur dan Semarang.

Pak Akhir

Pak Akhir, saya membaca apa yang tersirat diantara yang tersurat!!!
Read between the lines...org puteh cakap..!!

Offline JK

  • Verified Member
  • Super Member
  • ****
  • Posts: 1751
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • mariiiiii mariii layan
  • Club: DANAU UKM
  • Handicap: 12
Re: BILA NEXT GTG?
« Reply #43 on: May 17, 2010, 09:37:14 PM »
Salam sejahtera buat semua warga KakiGolf!

Mohon maaf kerana kebelakangan ini saya tidak beberapa aktif di dlm forum, namun begitu bukanlah perkara ini disengajakan saya.

Pertama sekali, sepertimana yang anda sediamaklum, forum ini telah diserang hendap, sebanyak dua kali, oleh anasir yg berkemungkinan tidak beberapa senang dengan populariti KakiGolf yang telah naik sebegitu mendadak kebelakangan ini. Justeru itu, perhatian saya telah dialihkan kepada membaik pulih forum ini.

Yang kedua ... Saya berada di negara tetangga untuk "beristeri-rehat" buat beberapa hari minggu lepas  8) 8) 8)

Berbalik kita kepada topik hangat ... Bila next G2G?

Ini satu soalan yang saya kira ramai ingin tahu....

Mungkin sekali, telah tiba masanya untuk diadakan satu committee untuk mengendali acara G2G ini kerana bilangan ahli KG yang berdaftar sehingga kini hampir mencecah 1,000 orang. Sememangnya dengan bilangan yang sebegitu ramai, pasti akan ada pelbagai citarasa, kehendak dan bermacam perangai.

Dengan ini saya minta agar anda semua sekiranya sudi, mencadangkan beberapa personaliti di antara warga KakiGolf yang sediada, yang mana anda fikirkan berkelayakan dan bertanggung jawab untuk berganding bahu dan bersama memikul beban untuk menjayakan acara ini.

Mereka yang dicadangkan itu seharusnya memberi keutamaan kepada kesejahteraan ahli KakiGolf, kepentingan komuniti ini ... yang sanggup memberi waktu tanpa harapan ganjaran mestilah di antara ciri mereka. Kepentingan diri wajib dibelakangkan.

Untuk maksud ini saya akan buka thread yang baru.

Saya dahului dengan ucapan terima kasih atas sokongan anda semua!

Sekian!
Kamal @MFG

 :) :) :)     


MFG, saya mencadangkan agar 5zal, Pakngah dan ramai lagi yg difikir kemudian tersenarai dlm orang yg mengelola sebarang aktiviti kakigolf saya percaya ramai yg setuju pandangan ini kerana populariti, krebiliti beliau. (Hanya pandangan)
 ;D ;D ;D ;D ;D


alamakkkk atehhh....aku blm ready n blm jgk matang n jgk blm cukup pengalam lg nk jdk comitee ni....main golf pong dok kn sembelih dek org jaaa.... :P :P :P
bro, main golf lain ..arrange pulak lain ..heeee
you can do it broo

Offline pakngah

  • Verified Member
  • Super Member
  • ****
  • Posts: 3919
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • aaahhh...a bad day for golf today
  • Club: KRTU Subang; Royal Kampong Kuantan
  • Handicap: 23
Re: BILA NEXT GTG?
« Reply #44 on: May 17, 2010, 11:41:20 PM »
MFG, saya mencadangkan agar 5zal, Pakngah dan ramai lagi yg difikir kemudian tersenarai dlm orang yg mengelola sebarang aktiviti kakigolf saya percaya ramai yg setuju pandangan ini kerana populariti, krebiliti beliau. (Hanya pandangan)
 ;D ;D ;D ;D ;D

alamakkkk atehhh....aku blm ready n blm jgk matang n jgk blm cukup pengalam lg nk jdk comitee ni....main golf pong dok kn sembelih dek org jaaa.... :P :P :P
bro, main golf lain ..arrange pulak lain ..heeee
you can do it broo
bukan tak sudi, tapi benda2 mcm ni org tua-tua kena duduk tepi beranda ja gulung rokok daun, minum kopi pekat. biaq org muda-muda yg buat.
bola tak masuk fairway? hilang? try cari kat sini: http://ceritapakngah.com