Author Topic: 2nd KAKIGOLF 5 CLUB CHALLENGE!!!  (Read 17699 times)

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Offline JK

  • Verified Member
  • Super Member
  • ****
  • Posts: 1751
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • mariiiiii mariii layan
  • Club: DANAU UKM
  • Handicap: 12
Re: 2nd KAKIGOLF 5 CLUB CHALLENGE!!!
« Reply #105 on: July 27, 2010, 08:49:13 AM »
Terimakasih Kawan2 semua. I played my personal best today. Dah saya framekan score card tu.

AP - Abang Haji pemurah dan baik hati . Tapi bakar tetap bakar. Up yer............ >:D >:D >:D

Rochie -  Paling pemurah dan good sparing partner. Up yer.......... >:D >:D >:D >:D

Budusiam - Mental kuat dan kalis api. ;D ;D ;D


Thank you all......
Congrat to SIDD..
sudah layak ambil test utk SINGLE HCP

Offline budusiam

  • Verified Member
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 259
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • Handicap: 18
Re: 2nd KAKIGOLF 5 CLUB CHALLENGE!!!
« Reply #106 on: July 27, 2010, 08:51:09 AM »
Nokia. Cis! Ko larik ya? Aku ingat nak bg ko 5-5 td. Menolak tuah betul.
Tapi tadi kita silap pilih hari. Kita sudah main hari Siva bukan hari senin. 11 par dia. Sakit blkg aku. Stroke banyaaaaak. Sib baik 2nd 9 dia pulang balik. dapatlah bernafas. Yg budusiam, puas kita kenen2, tak makan saman sbb dia x nak main bacarrat.

AP (menang singgit...)
lajunya si nokia ni lari....nak balik awal lah konon...nampak je aku terus lari nyorok belakang buggy...pastu mintak tolong ngan bro zooloo suruh cakap dia takde....

dalam kalender pun dah tersurat hari ini hari Siva bukan hari Isnin....depan belakang badan aku sakit ni bang aji ooi...

takpe budusiam lain hari dia bawak putter....so ...dia bleh main bacarrat..

Rochie (koyak rabak)

apepun terima kasih kat organizer & my flightmate hehe....

AP -  1st time main ngan AP, mmg hebat org tua ni rupanye hehehe...

Siva - memang semalam hari siva bukan hari isnin bersepah sepah par dia.....

Rochie - pahlawan nih hehe.....

takpe AP, semaalam sya tak bawak putter...."kalo" tak mmg habis semua pasti barcarrat  >:D >:D >:D.....