Author Topic: Bukit Banang Jalan-Jalan Cari Makan  (Read 4670 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline pakngah

  • Verified Member
  • Super Member
  • ****
  • Posts: 3919
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • aaahhh...a bad day for golf today
  • Club: KRTU Subang; Royal Kampong Kuantan
  • Handicap: 23
Bukit Banang Jalan-Jalan Cari Makan
« on: March 18, 2011, 01:18:53 AM »
Gunung Daik bercabang tiga, Jalan-jalan ke Bukit Banang,
Budi baik kepada hamba, sepanjang hayat tetap dikenang.



http://ceritapakngah.wordpress.com/2011/03/17/dangers-golfers-face-on-the-course/
bola tak masuk fairway? hilang? try cari kat sini: http://ceritapakngah.com

Offline SHUQ (Nyoq Muda)

  • Verified Member
  • Full Member
  • ****
  • Posts: 141
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • Club: None
  • Handicap: 22
Re: Bukit Banang Jalan-Jalan Cari Makan
« Reply #1 on: March 18, 2011, 08:26:28 AM »
Jutaan terima kasih yg tak terhingga kpd Tn Hj Rahman Ariffin atas daya usaha dan susah payah beliau utk 'mengupload' gambaq ini setelah puas di'toucher' oleh rakan2 lain dari bbm group..well done pakngah

Offline Daddyjoe

  • Verified Member
  • Super Member
  • ****
  • Posts: 1309
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • Club: Kelab Kelip
  • Handicap: 22
Re: Bukit Banang Jalan-Jalan Cari Makan
« Reply #2 on: March 18, 2011, 12:31:43 PM »
BENDA MACAM NI PUN NAK TUNGGU ORANG SURUH KA?
The best wood in the golf bag is a PENCIL

Offline nokia737

  • Verified Member
  • Hero Member
  • ****
  • Posts: 859
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • hepy - hepy main jer...
  • Handicap: 14
Re: Bukit Banang Jalan-Jalan Cari Makan
« Reply #3 on: March 18, 2011, 12:55:25 PM »
Jutaan terima kasih yg tak terhingga kpd Tn Hj Rahman Ariffin atas daya usaha dan susah payah beliau utk 'mengupload' gambaq ini setelah puas di'toucher' oleh rakan2 lain dari bbm group..well done pakngah
USGA 13.4 (index)
White T-Box  ;)

Offline mrpyan

  • Verified Member
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 210
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • Handicap: 18
Re: Bukit Banang Jalan-Jalan Cari Makan
« Reply #4 on: March 18, 2011, 02:37:58 PM »
Jutaan terima kasih yg tak terhingga kpd Tn Hj Rahman Ariffin atas daya usaha dan susah payah beliau utk 'mengupload' gambaq ini setelah puas di'toucher' oleh rakan2 lain dari bbm group..well done pakngah

Offline mrpyan

  • Verified Member
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 210
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • Handicap: 18
Re: Bukit Banang Jalan-Jalan Cari Makan
« Reply #5 on: March 18, 2011, 02:39:22 PM »
BENDA MACAM NI PUN NAK TUNGGU ORANG SURUH KA?

Offline Daddyjoe

  • Verified Member
  • Super Member
  • ****
  • Posts: 1309
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • Club: Kelab Kelip
  • Handicap: 22
Re: Bukit Banang Jalan-Jalan Cari Makan
« Reply #6 on: March 18, 2011, 04:38:30 PM »
Jutaan terima kasih yg tak terhingga kpd Tn Hj Rahman Ariffin atas daya usaha dan susah payah beliau utk 'mengupload' gambaq ini setelah puas di'toucher' oleh rakan2 lain dari bbm group..well done pakngah
The best wood in the golf bag is a PENCIL

Offline pakngah

  • Verified Member
  • Super Member
  • ****
  • Posts: 3919
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • aaahhh...a bad day for golf today
  • Club: KRTU Subang; Royal Kampong Kuantan
  • Handicap: 23
Re: Bukit Banang Jalan-Jalan Cari Makan
« Reply #7 on: March 18, 2011, 08:44:37 PM »
Daddyjoe,

sila tukar itu avatar!!! >:( >:(

benda macam tu pun nak kena tunggu orang bako hang ke?
bola tak masuk fairway? hilang? try cari kat sini: http://ceritapakngah.com

Offline warque

  • Verified Member
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 258
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
    • -=-=-=-
  • Club: None
  • Handicap: 20
Re: Bukit Banang Jalan-Jalan Cari Makan
« Reply #8 on: March 19, 2011, 01:31:59 AM »
Daddyjoe,

sila tukar itu avatar!!! >:( >:(

benda macam tu pun nak kena tunggu orang bako hang ke?

bako jer.... heheheee

Offline AL-BUJ

  • Verified Member
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 397
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • TaylorMade Man forever ADIDAS
  • Handicap: 18
Re: Bukit Banang Jalan-Jalan Cari Makan
« Reply #9 on: March 19, 2011, 03:05:46 AM »
Jutaan terima kasih yg tak terhingga kpd Tn Hj Rahman Ariffin HCP 9 atas daya usaha dan susah payah beliau utk 'mengupload' gambaq ini setelah puas di'toucher' oleh rakan2 lain dari bbm group..well done pakngah

Online mrfeelgood

  • ADMINISTRATOR
  • Founder
  • *********
  • Posts: 9719
  • Cookie Points +1/-0
  • Gender: Male
  • ITS NOT HOW YOU DRIVE, ITS HOW YOU ARRIVE!!!
    • KakiGolf
  • Club: Kelab KakiGolf
  • Handicap: 17
Re: Bukit Banang Jalan-Jalan Cari Makan
« Reply #10 on: March 19, 2011, 10:26:44 AM »

Online mrfeelgood

  • ADMINISTRATOR
  • Founder
  • *********
  • Posts: 9719
  • Cookie Points +1/-0
  • Gender: Male
  • ITS NOT HOW YOU DRIVE, ITS HOW YOU ARRIVE!!!
    • KakiGolf
  • Club: Kelab KakiGolf
  • Handicap: 17
Re: Bukit Banang Jalan-Jalan Cari Makan
« Reply #11 on: March 19, 2011, 10:27:33 AM »

Online mrfeelgood

  • ADMINISTRATOR
  • Founder
  • *********
  • Posts: 9719
  • Cookie Points +1/-0
  • Gender: Male
  • ITS NOT HOW YOU DRIVE, ITS HOW YOU ARRIVE!!!
    • KakiGolf
  • Club: Kelab KakiGolf
  • Handicap: 17
Re: Bukit Banang Jalan-Jalan Cari Makan
« Reply #12 on: March 19, 2011, 10:28:02 AM »


« Last Edit: March 19, 2011, 10:29:51 AM by mrfeelgood »

Online mrfeelgood

  • ADMINISTRATOR
  • Founder
  • *********
  • Posts: 9719
  • Cookie Points +1/-0
  • Gender: Male
  • ITS NOT HOW YOU DRIVE, ITS HOW YOU ARRIVE!!!
    • KakiGolf
  • Club: Kelab KakiGolf
  • Handicap: 17
Re: Bukit Banang Jalan-Jalan Cari Makan
« Reply #13 on: March 19, 2011, 10:30:21 AM »

Online mrfeelgood

  • ADMINISTRATOR
  • Founder
  • *********
  • Posts: 9719
  • Cookie Points +1/-0
  • Gender: Male
  • ITS NOT HOW YOU DRIVE, ITS HOW YOU ARRIVE!!!
    • KakiGolf
  • Club: Kelab KakiGolf
  • Handicap: 17
Re: Bukit Banang Jalan-Jalan Cari Makan
« Reply #14 on: March 19, 2011, 10:31:20 AM »