Author Topic: 5 CLUBS CHALLENGE and G2G...  (Read 45368 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline azharintra

  • Verified Member
  • Full Member
  • ****
  • Posts: 174
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • Buat apa pukul kuat-kuat, tapi score.......
  • Handicap: 15
Re: 5 CLUBS CHALLENGE and G2G...
« Reply #240 on: March 31, 2011, 02:41:34 PM »
rupe nye cerite lepas tonomen lagi rancak yee..!!!!!...seronok teman dengor nye.....harap2 minggu depan teman ke SA dapat le jumpe mike semue d monty ke, nilai ke......teruje juge dengor champion tu.....

huhuhuhuhu, t-rex belah utara dah bersuara....  :o
insyallah pro abang bongsu, lariiiiiii

TAHNIAH Hj Nokhtah!!awk emang terbaekk..X sia2 sy ajaq awk kt bukit banang aritu kan n TQVM to mr organizer for the successfull event, even last minit konpom..huhu

tq2.. hang emang terbaek ar shuq, semua ilmu yg diajar mmg sgt berguna  ::)


Nokia, awak minggu depan nak gi Taiping kan? contact la Abangbonsu tu, dia dah pelawa tu......

Offline abangbongsu

  • Verified Member
  • Super Member
  • ****
  • Posts: 1633
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • ...jangan pukul kuat, ...pukul jauh je !!....
  • Club: Kunta Kinte GCC
  • Handicap: 6
Re: 5 CLUBS CHALLENGE and G2G...
« Reply #241 on: April 01, 2011, 12:29:46 PM »
..nokia,...datang je lah....awal bulan complimentary golf tu banyak lagi.......
tips for putting: kuat sikit, tapi jangan laju

Offline nokia737

  • Verified Member
  • Hero Member
  • ****
  • Posts: 859
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • hepy - hepy main jer...
  • Handicap: 14
Re: 5 CLUBS CHALLENGE and G2G...
« Reply #242 on: April 05, 2011, 11:32:34 AM »
..nokia,...datang je lah....awal bulan complimentary golf tu banyak lagi.......
Abgbongsu, sy emang ada di tepeng kamis - jumaat mlm, tp bz menguruskan
nenek mem ?? sakit di hosp tepeng la, takut xsempat nak golop
USGA 13.4 (index)
White T-Box  ;)

Offline abangbongsu

  • Verified Member
  • Super Member
  • ****
  • Posts: 1633
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • ...jangan pukul kuat, ...pukul jauh je !!....
  • Club: Kunta Kinte GCC
  • Handicap: 6
Re: 5 CLUBS CHALLENGE and G2G...
« Reply #243 on: April 05, 2011, 01:09:23 PM »
..nokia,...datang je lah....awal bulan complimentary golf tu banyak lagi.......
Abgbongsu, sy emang ada di tepeng kamis - jumaat mlm, tp bz menguruskan
nenek mem ?? sakit di hosp tepeng la, takut xsempat nak golop
o.k...uruskan yang sakit dulu....itu yang lebih afdal........lain kali senang2 baru golop....
tips for putting: kuat sikit, tapi jangan laju