Author Topic: Unofficial photos of KakiGolf's 8th BlueSky Golf Challenge@Monterez  (Read 14041 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline pakngah

  • Verified Member
  • Super Member
  • ****
  • Posts: 3919
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • aaahhh...a bad day for golf today
  • Club: KRTU Subang; Royal Kampong Kuantan
  • Handicap: 23
Re: Unofficial photos of KakiGolf's 8th BlueSky Golf Challenge@Monterez
« Reply #45 on: April 28, 2011, 11:12:17 PM »
Our appreciation goes to Razak Ahmad/AKD of Australian Golf Academy for handling the evening's function rather smoothly. Unfortunate that Samsul (Sam) of BlueSky (the guy who is the regular MC) was taken ill that afternoon, was admitted to KPJ Selangor and warded but two days later went home ok.


A big clap for Razak!!

Tepukan gemuruh (Nokia, bukan "darah gemuruh") kepada orang-orang BlueSky (Idura; married; fb @Nor Idura Ali Badarudin) and her team for being there with us through out the event. 

And, let's give a five-minute standing ovation to Tuan Tanah KakiGolf.com, Brother MFG!!!!
bola tak masuk fairway? hilang? try cari kat sini: http://ceritapakngah.com

Offline Daddyjoe

  • Verified Member
  • Super Member
  • ****
  • Posts: 1309
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • Club: Kelab Kelip
  • Handicap: 22
Re: Unofficial photos of KakiGolf's 8th BlueSky Golf Challenge@Monterez
« Reply #46 on: April 29, 2011, 01:55:32 AM »
 
 


[/quote]

When luck never deserted the skills...a bag of used hair wigs and a total score of 116 (until the 15th hole)
The best wood in the golf bag is a PENCIL

Offline abangbongsu

  • Verified Member
  • Super Member
  • ****
  • Posts: 1633
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • ...jangan pukul kuat, ...pukul jauh je !!....
  • Club: Kunta Kinte GCC
  • Handicap: 6
Re: Unofficial photos of KakiGolf's 8th BlueSky Golf Challenge@Monterez
« Reply #47 on: April 29, 2011, 12:37:37 PM »

 



When luck never deserted the skills...a bag of used hair wigs and a total score of 116 (until the 15th hole)
[/quote]
....walaupun saya tidak ada bersama,..tetapi dapat merasakan kemeriahan suasana bluesky.....TETAPI gambaq yang tertera ni saya kurang yakin hadiah kemenangan.......besaq kemungkinan HADIAH KESIAN je kut.........kah kah kah.... ;D ;D ;D
tips for putting: kuat sikit, tapi jangan laju

Offline nokia737

  • Verified Member
  • Hero Member
  • ****
  • Posts: 859
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • hepy - hepy main jer...
  • Handicap: 14
Re: Unofficial photos of KakiGolf's 8th BlueSky Golf Challenge@Monterez
« Reply #48 on: May 08, 2011, 01:58:11 AM »
Yang seluar putih baju putih yang duduk dengan penuh takzim tu, nama dia ahman. tolonglah jangan persoalkan darjat iman dia; dia memang mantop punya. dia ni bukan Moya, MFG, abangbongsu atau nokia (ooops....hanya sekadar contoh!) tapi yang kita semua patut bimbang, budak pompuan bluesky tu punya iman! >:( >:(   tak tergodakah dia duduk dekat si ahman tu?

kalau ya pun nak bg contoh kami2 yg semmgnya tebal imannya nie, toksah la
sampai nak BOLDkan nama tue, nampak sgt mcm nak memfitnah namanya tue tokngah oiiii  ??? :'(
Masya-allah...
Pak Ngah, mintak tolong check balik gambar2 yang ada insan suci menyerupai saya tu...
Buat pengetahuan Pak Ngah, saya tak terlibat dalam tournament tempohari...superimpose kah????

Tapi saya konpem kan Shuq tu memang berada di situ tempohari sebab saya dah check GPS location dia..

Ahman - Masa bergambaq ni, sy pun xdak situ..sy pakai bju hijau lah...pakngah cuba pi klinik mata tengok, kot2 rabun dekat ka..yg pasti nokia mmg ada situ sb sy dah check GPS location dia...

ni lagi sorg yg nak kena starlet kat ubun-ubun...
woiii shuq, ape kena mengena sy dgn gambaq nie, peliaq sungguh laaaa...  >:(
USGA 13.4 (index)
White T-Box  ;)